بهترین و پرکاربرد ترین انواع شامپو کدام است و چه تفاوتی با هم دارند ؟
نوشته شده توسط : زیبالون

انتخاب یک محصول از میان انواع شامپو ، که به بهترین شکل از موهای شما مراقبت کرده و در بلند مدت، کیفیت خود را در رابطه با موهایتان حفظ نماید، ممکن است به صرف زمان و دقت فراوان نیاز داشته باشد. ماندن بر سر دو راهی تعهد به همه‌ ایده آل هایتان در رابطه با شامپو، یا امتحان کردن انواع محصولاتی که نمی توانند به طور کامل نیازهای شما را برآورده کنند، می تواند واقعا خسته کننده باشد.

یکی از بزرگترین دلایل چالش افراد در هنگام انتخاب از میان انواع شامپو، آن است که شکل ها و تنوع گوناگونی از این محصول در بازار وجود داشته و هر کدام از آنها مزایا و کمبودهای بالقوه خود را دارند. این گفته به آن معناست که حتی یک شامپو عالی که توسط دوستتان معرفی می شود، ممکن است تاثیر چندان خوبی بر روی موهای شما نداشته باشد.

با دانستن این که بهترین و پرکاربردترین انواع شامپو کدام است و چه تفاوتی با هم دارند و برای چه جنس موهایی مناسب هستند، بهتر می توانید محصولی را انتخاب کنید که نیازهای شما را به بهترین شکل برآورده سازد.

 

  • شامپو های طبی

شامپو طبی علاوه بر ساختاری که برای شستشوی مو دارند، برای کاربرد های طبی خاصی تولید شده اند. این شامپو با انواع شامپو معمولی تفاوت های زیادی دارند. از جمله زیر مجموعه های این شامپو می‌توان به شامپو ضد التهاب و ضد جوش، شامپو ضد قارچ و ضد شوره، شامپو درمان کننده جوش سر، شامپو التیام دهنده پوست و تسریع کننده ایجاد بافت اشاره کرد. شامپو طبی عمدتا با نسخه پزشک به فروش می رسند.

 

این نوع از شامپو برخلاف انواع دیگر، دوره مشخصی برای مصرف دارند و باید طبق دستور خواسته شده مصرف شوند تا فرد را به مقاصد طبی لازم برسانند. از ویژگی های شامپوهای طبی می توان به میزان کف بیشتر در دست دوم شست و شو اشاره نمود. همان طور که می دانید شامپوهای ویژه، شامپوهایی می باشند که تولید کنندگان با اضافه کردن برخی از ترکیبات ویژه مانند مواد دارویی، تقویتی و مغذی، ویژگی های خاصی را به آن ها اضافه نموده اند. میزان مکث برای انواع شامپو ویژه حدودا 5 دقیقه است؛ زیرا آن ها برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  • انواع شامپو برای موی آسیب دیده

افراد زیادی وجود دارند که به صورت مکرر از رنگ مو، دکلره، محلول های فر یا صاف کننده های مو استفاده می کنند. افرادی که استفاده مداوم از این مواد دارند، پیاز موی آن ها تحت تاثیر قرار می گیرد و دائم ضعیف تر می شود تا این که مو قوام خود را از دست می دهد. انواع شامپو برای موهای آسیب دیده به تقویت پیاز مو می پردازد تا مو دوباره استحکام خود را پیدا کند.

 

  • انواع شامپو برای درمان برای موخوره

موخوره، مشکلی است که بسیاری از افراد گرفتار آن هستند و برای حل این مشکل خود، انواع شامپو را مصرف کرده اند اما ممکن است نتیجه نگرفته باشند. عصاره سیر بهترین معجون برای این افراد است. شامپو سیر، پیاز مو را تحریک نموده و رشد موها را تقویت می کند و از ریزش مو نیز جلوگیری می نماید. این شامپو مانع ایجاد از شوره نیز می شود.





:: برچسب‌ها: شامپو ضو شوره , شامپو بدون سولفات , شامپو نرم کننده ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: